Om Imago-foreningen

IMAGO-foreningen i Danmark er en forening for uddannede Imagoparterapeuter og Imago-facilitatorer, samt relevante fagpersoner under uddannelse. Foreningens formål er blandt andet, at fremme udviklingen, metode og praksis af IMAGO-parterapi i Danmark.

Du kan læse mere om hvem, der kan optages som medlem i foreningen på undersiderne til denne side.

Vil du være imagoterapeut?

Kunne du tænke dig at uddanne dig til Imagoparterapeut, kan du læse mere om uddannelsesforløbet.

Sådan bliver du medlem

​Er du uddannet eller under uddannelse som Imago-terapeut?

Læs her om fordelene som medlem af Imagoforeningen Danmark og hvor nemt du kan blive medlem.

NB: Fyraftensmøde tirsdag d. 29. september i København. Lise Hallskov, medieekspert og online nørd holder foredrag om hvordan du markedsføre din virksomhed på klogeste vis.

I vores medlemsområde for uddannede Imago terapeuter og facilitatorer, finder du information om aktuelle møder, konferencer, generalforsamlinger m.v.

​Medlemsområde kræver login. Mangler du login så kontakt kickanandersen@hotmail.com