Sådan bliver du medlem

Vi vil byde dig velkommen til et fællesskab af Imago parterapeuter og Imago coaches.

For at blive medlem af Imagoforeningen skal du sende følgende oplysninger til os.

• Er du under uddannelse til Imagoterapeut?
  • Er du certificeret Imago parterapeut?
  • Har du anden Imago Uddannelse, facilitator, coach, mm.?

For at være medlem i Imagoforeningen Danmark kræves det at du er i gang med en Imago uddannelse eller har gennemført Imagouddannelsen hos klinisk instruktør godkendt af Imago Relational International, IRI. Certficerede Imagoterapeuter er selvsagt medlemsberettiget.

Dine informationer – navn, adresse, telefon, webadresse, mailadresse, evt. foto og gerne fire linjer om dit speciale (’salgstekst’) til hjemmesiden, sender du til imagodanmark@gmail.com, hvorefter vi sørger for at du kommer på Imagoforeningen.dk. Du kommer på foreningens mailliste, så du modtager nyhedsbreve, invitationer til generalforsamling og andre begivenheder under Imago Danmark.

Foreningens sekretær Anne, bestyrer maillister, kontingenter m.m. Anne får dine data, og vil sørger for, at du får kontingentopkrævning hver d. 1. november fra år 2015. Du vil blive opkrævet kontingent fra det år du melder dig ind i foreningen.

Medlemskabet er 700 kr. årligt.

Link gerne til Imagoforeningen.dk fra din hjemmeside.

Du kan evt. tilmelde dig gruppen Imagoforeningen Danmark på LinkedIn.

Når du bliver certificeret og har dit bevis, skriver du til os igen, så flyttes du til siderne for certificerede Imago parterapeuter.

For kontingentet får du:

• Du kan blive branded sammen med andre Imago parterapeuter på www.imagoforeningen.dk
  • Nyhedsbreve
  • Dine opdateringer på hjemmesiden når aktuelt
  • Deltagelse i netværksmøder, generalforsamlingen og faglige tilbud for medlemmer
  • Når du er certificeret er du via dit betalte medlemskab af Imagoforeningen i Danmark medlem af den Internationale sammenslutning IRI, Imago Relational International

Venlig hilsen Imagoforeningens bestyrelse

Alle henvendelser til foreningen bedes sendt til imagodanmark@gmail.com