Indhold​

Nyhedsbrev august 2015

På generalforsamlingen i april blev der sat ny bestyrelse. Bestyrelsen er nu som følger:

Formand: Pia Hjarsø

Medlemmer: Anne-Dorthe Davidsen, Kickan Andersen, Helana Lund og Lea Haderup

Suppleant: John Hjarsø Mortensen

Vi takker alle medlemmer for en dejlig fest i Imago-foreningen d. 18. maj 2015.

Husk at besøge vores Facebook-side. Siden er henvendt til alle par, og er derfor ikke ment som et fagligt sparing-forum. Tanken er at alle mennesker i en relation kan finde lidt nyttigt viden til husbehov, få bekræftelse eller afkræftelse af tanker, følelser eller adfærd, knyttet til parrelationen.

Like og del så Imago-terapien spredes ud i det offentlige rum: Vi hedder: Parterapi Imago Danmark

Link: https://www.facebook.com/parterapiimagodanmark?ref=hl

Fyraftensmøde om markedsføring af din virksomhed tirsdag d. 29. september kl. 17.00-19.00. Du modtager invitation i uge 35. Vi glæder os til at se dig.