Hvorfor vælge Imago parterapi?

Der er mange ting, vi alle har til fælles i vores reaktionsmåder i en nær kontakt. Imago parterapi bygger på den viden, forskning og indsigt der findes om, hvordan vi som mennesker har meget tilfælles i den måde, vi fungerer på i en tæt relation.​

Hvis vi er gået i stå, er frustrerede, fastlåste, kede af det, fortvivlede, desperate, ikke føler os set, hørt, anerkendt og måske ikke elsket, eller måske blot trænger til, at der skal ske en udvikling, kan det være hensigtsmæssigt at søge professionel hjælp hos en Imagoparterapeut.

Vi har her på hjemmesiden samlet information om hvad Imago-parterapi er, teorierne bag Imago som terapiform, hvordan Imago-parterapi forgår i praksis og - ikke mindst - hvordan Imago-terapi kan være det helt rigtige redskab til at bringe parforholdet videre.​

Vidste du at ...​

Mere end 15.000 ægteskaber endte i skilsmisse i 2012 – en stigning på næsten 10 % i forhold til året før.

Certificering er din sikkerhed

Når du vælger en certificeret Imago-parterapeut har du en sikkerhed for at parterapeuten har en grunduddannelse som psykolog eller psykoterapeut.​

NB: Fyraftensmøde tirsdag d. 29. september i København. Lise Hallskov, medieekspert og online nørd holder foredrag om hvordan du markedsføre din virksomhed på klogeste vis.

I vores medlemsområde for uddannede Imago terapeuter og facilitatorer, finder du information om aktuelle møder, konferencer, generalforsamlinger m.v.

​Medlemsområde kræver login. Mangler du login så kontakt kickanandersen@hotmail.com