Sådan bliver du medlem

Vi vil byde dig velkommen til et fællesskab af Imago parterapeuter og Imago coaches.

For at blive medlem af Imagoforeningen skal du sende følgende oplysninger til os.

• Er du under uddannelse til Imagoterapeut?
  • Er du certificeret Imago parterapeut?
  • Har du anden Imago Uddannelse, facilitator, coach, mm.?

For at være medlem i Imagoforeningen Danmark kræves det at du er i gang med en Imago uddannelse eller har gennemført Imagouddannelsen hos klinisk instruktør godkendt af Imago Relational International, IRI. Certficerede Imagoterapeuter er selvsagt medlemsberettiget.

Dine informationer – navn, adresse, telefon, webadresse, mailadresse, evt. foto og gerne fire linjer om dit speciale (’salgstekst’) til hjemmesiden, sender du til kontakt@imagoforeningen.dk, hvorefter vi sørger for at du kommer på Imagoforeningen.dk. Du kommer på foreningens mailliste, så du modtager nyhedsbreve, invitationer til generalforsamling og andre begivenheder under Imago Danmark.

Foreningens sekretær Anne, bestyrer maillister, kontingenter m.m. Anne får dine data, og vil sørger for, at du får kontingentopkrævning hver d. 1. november fra år 2015. Du vil blive opkrævet kontingent fra det år du melder dig ind i foreningen.

Medlemskabet er 700 kr. årligt.

Link gerne til Imagoforeningen.dk fra din hjemmeside.

Du kan evt. tilmelde dig gruppen Imagoforeningen Danmark på LinkedIn.

Når du bliver certificeret og har dit bevis, skriver du til os igen, så flyttes du til siderne for certificerede Imago parterapeuter.

For kontingentet får du:

• Du kan blive branded sammen med andre Imago parterapeuter på www.imagoforeningen.dk
  • Nyhedsbreve
  • Dine opdateringer på hjemmesiden når aktuelt
  • Deltagelse i netværksmøder, generalforsamlingen og faglige tilbud for medlemmer
  • Når du er certificeret er du via dit betalte medlemskab af Imagoforeningen i Danmark medlem af den Internationale sammenslutning IRI, Imago Relational International

Venlig hilsen Imagoforeningens bestyrelse

Alle henvendelser til foreningen bedes sendt til kontakt@imagoforeningen.dk

God information

Vi afholder generalforsamling næste gang den 20 marts 2020.

Der bliver mange spændende, nye ting at høre om, så sæt allerede nu dagen af til at mødes med dine kollegaer og din forening.

Vi håber at se så mange af jer som muligt. Der vil være kaffe og frugt og en let frokost.

Så har vi her i 2019 givet Kollegial Supervision et løft. Klik ind på medlems-området og læs mere.

De første datoer er:

3.   september 2019

12. november  2019

3.   marts          2020

Læs mere herom inde på medlemsområdet.​

På glædeligt gensyn.​

Bliv medlem af Imago-foreningen

Imago-foreningen i Danmark danner fællesskab for uddannede Imago-parterapeuter og Imago-facilitatorer, samt parterapeuter under uddannelse inden for området.

Foreningens formål, vedtægter og procedure for indmeldelse finder du mere om under IMAGO-foreningen for medlemmer eller ved at søge om optagelse som medlem.​

Imago-parterapi kan genskabe den gode kontakt. Tag kontakt til et af vores mange professionelle medlemmer i nærheden af jer.​​

Imagouddannelsen til Parterapeut

​Har du i forvejen en baggrund som psykolog, psykoterapeut eller tilsvarende uddannelser, og ønsker du at videre udvikle dine kompetencer?

Bliv certificeret som imago parterapeut og bliv en del af et voksende lokalt og globalt terapeutisk fællesskab​

Hvorfor vælge Imago

Fandt du ikke det du søgte?