Sådan bliver du medlem

Vi vil byde dig velkommen til et fællesskab af Imago parterapeuter og Imago coaches.

For at blive medlem af Imagoforeningen skal du sende følgende oplysninger til os.

• Er du under uddannelse til Imagoterapeut?
  • Er du certificeret Imago parterapeut?
  • Har du anden Imago Uddannelse, facilitator, coach, mm.?

For at være medlem i Imagoforeningen Danmark kræves det at du er i gang med en Imago uddannelse eller har gennemført Imagouddannelsen hos klinisk instruktør godkendt af Imago Relational International, IRI. Certficerede Imagoterapeuter er selvsagt medlemsberettiget.

Dine informationer – navn, adresse, telefon, webadresse, mailadresse, evt. foto og gerne fire linjer om dit speciale (’salgstekst’) til hjemmesiden, sender du til kontakt@imagoforeningen.dk, hvorefter vi sørger for at du kommer på Imagoforeningen.dk. Du kommer på foreningens mailliste, så du modtager nyhedsbreve, invitationer til generalforsamling og andre begivenheder under Imago Danmark.

Foreningens sekretær Anne, bestyrer maillister, kontingenter m.m. Anne får dine data, og vil sørger for, at du får kontingentopkrævning hver d. 1. november fra år 2015. Du vil blive opkrævet kontingent fra det år du melder dig ind i foreningen.

Medlemskabet er 700 kr. årligt.

Link gerne til Imagoforeningen.dk fra din hjemmeside.

Du kan evt. tilmelde dig gruppen Imagoforeningen Danmark på LinkedIn.

Når du bliver certificeret og har dit bevis, skriver du til os igen, så flyttes du til siderne for certificerede Imago parterapeuter.

For kontingentet får du:

• Du kan blive branded sammen med andre Imago parterapeuter på www.imagoforeningen.dk
  • Nyhedsbreve
  • Dine opdateringer på hjemmesiden når aktuelt
  • Deltagelse i netværksmøder, generalforsamlingen og faglige tilbud for medlemmer
  • Når du er certificeret er du via dit betalte medlemskab af Imagoforeningen i Danmark medlem af den Internationale sammenslutning IRI, Imago Relational International

Venlig hilsen Imagoforeningens bestyrelse

Alle henvendelser til foreningen bedes sendt til kontakt@imagoforeningen.dk

God information

Kollegial Erfa-gruppe

Der er etableret en gruppe for kollegial supervision i KBHs området.

Gruppen hedder: Imago-Erfa-gruppe.

Den er åben for dig der er certificeret Imago Parterapeut, eller dig der er i gang med certificeringen og er medlem af Imagoforeningen i Danmark.

Gruppens medlemmer mødes cirka en gang om måneden og typisk i tidsrummet fra kl.10:30 til 14:00 og der vil være plads til max. 7 deltagere pr. gang.

Gruppen giver hinanden sparring på såvel personlige som professionelle erfainger og der trænes i spejling.

Deltagerne vil på skift vælges som gruppeleder, og mødested og klokkeslet vil også blive aftalt fra gang til gang.

Der er åben for nye deltagere, så er du interesseret i at deltage i Imago Erfa-gruppen, så er Anna tovholder, og du kan kontakte hende på: anna.migliorisi@hotmail.it eller tlf. 24244812

De tre næste gange i 2020 er:

22. september

7. oktober

1. decembe

Bliv medlem af Imago-foreningen

Imago-foreningen i Danmark danner fællesskab for uddannede Imago-parterapeuter og Imago-facilitatorer, samt parterapeuter under uddannelse inden for området.

Foreningens formål, vedtægter og procedure for indmeldelse finder du mere om under IMAGO-foreningen for medlemmer eller ved at søge om optagelse som medlem.​

Vi afholder generalforsamling næste gang den 20 Marts 2020

Der bliver mange spændende, nye ting at høre om, så sæt allerede nu dagen af til at mødes med dine kollegaer og din forening.

Vi håber at se så mange af jer som muligt. Der vil være kaffe og frugt og en let frokost.

Imago-parterapi kan genskabe den gode kontakt. Tag kontakt til et af vores mange professionelle medlemmer i nærheden af jer.​​

Imagouddannelsen til Parterapeut

​Har du i forvejen en baggrund som psykolog, psykoterapeut eller tilsvarende uddannelser, og ønsker du at videre udvikle dine kompetencer?

Bliv certificeret som imago parterapeut og bliv en del af et voksende lokalt og globalt terapeutisk fællesskab​

Hvorfor vælge Imago

Fandt du ikke det du søgte?